2015. 03. 04.

Túró rudi gombóc

Gyorsan elkészíthető sütés nélküli édesség, uzsonna dobozban munkahelyre iskolába vihető.

HOZZÁVALÓK:

45dkg  félzsíros túró
8dkg    cukor
2db      vaníliás cukor
1db      citrom reszelt héja
10dkg  vörös áfonya
20g      zselatin
1dl       víz
10dkg   étcsokoládé
3ek      étolaj

Előkészítés:

A zselatint hőálló fém tálban elkevertem a hideg vízzel, majd mikor megduzzadt, vízgőz felett felolvasztottam.
Csokoládét szintén  vízgőz felett felolvasztottam, belekevertem az olajat.

Elkészítés:

A túrót elkevertem a cukrokkal, a reszelt citromhéjjal, és a vörös áfonyával. Az előkészített zselatint hozzákevertem a túrós keverékhez, és 1 éjszakát hűtőszekrényben pihentettem. Vizes kézzel
kis gombócokat formáztam, a  felolvasztott csokoládéban  mártóvilla segítségével  megforgattam.   Hűtőszekrényben  megdermedt.



                                                                                     






             mártóvilla olvasztó edény




                                                                       eszközök sütéshez főzéshez




Nincsenek megjegyzések: