2015. 10. 20.

Áfonyás-csokis cookie







Hozzávalók:

13dkg   durum  liszt
6dkg     fehér liszt
6dkg     graham liszt
10dkg   barna cukor
1csg      sütőpor
10dkg   vaj
2db       tojás
1db       vanília kikapart magja
10dkg   aszalt vörös áfonya
10dkg   süthető csoki csepp




Elkészítés:

-A vajat  elkevertem a cukorral,  tojással tovább kevertem, hozzáadtam a többi  hozzávalót. Végén belekerült  csoki és az áfonya.
-1-2 órára hűtőszekrénybe tettem pihenni,  majd kis halmokat raktam a sütőpapírral leterített sütőlapra, egymástól kicsit távolabb. 
-170°C-ra előmelegített sütőben kb 15 perc alatt megsültek.
-Forrón nagyon puha, miután kihűlt, kellően kemény, de omlós marad,  sütis dobozban  sokáig eltartható finom  apró süti.




                                 kekszekhez sütis dobozok a Sütnifözni Konyhafelszerelési webshopban.




Nincsenek megjegyzések: