2015. 10. 27.

Sütőtökös halloweeni keksz



Hozzávalók:

25dkg    tönkölybúza liszt
10dkg    tk  tönkölybúza liszt
8dkg      cukor
12dkg    vaj
1tk         gyömbér-friss reszelve
1tk         szerecsendió-reszelve
1db        tojás
15dkg    sütőtök-sütve
1mk       só




Előkészítés:

A sütőtököt megsütöttem, burgonyanyomón átnyomtam.

Elkészítés:

-A liszteket összeszitáltam, hozzákevertem a sót, fűszereket, cukrot, sütőtököt.
-Elmorzsoltam a lisztes keverékben a hideg, felkockázott vajat, majd a  tojás hozzáadásával  összeállítottam a tésztát.
-Tetővel zárt tálban egy éjszakát hűtőszekrényben pihent.
-Másnap lisztezett munkalapon fél cm-es re nyújtottam, halloweeni kiszúróval  kiszaggattam a figurákat. 
-180°C-ra előmelegített sütőben kb 12-15 perc alatt megsült.



          halloweeni kiszúró a sütnifozni webshopban
   



                                                                       eszközök sütéshez főzéshez





Nincsenek megjegyzések: