2015. 12. 27.

Sajttekercs







Hozzávalók:

a sajtos krémhez
8db       kolbászos sajt-háromszögletű
5dkg     vaj
1tk        paprikakrém

a túrós krémhez
25dkg  juhtúró
2ek      tejföl
8dkg    gyulai kolbász-apróra vágva


8szelet  sonka-gépsonka jellegű
8szelet sajt-félkemény jellegű







Elkészítés:

A sajtos krémhez a hozzávalókat  összedolgoztam.
Egy másik  tálban  a túrós krémet  is összeállítottam.
Munkalapra alufóliát terítettem.
A felém eső oldalára  kettő sorban ráfektettem a sonkaszeleteket, majd a sajtszeleteket a sonka mögé rakosgattam szintén kettő sorban.
A sonkára kentem a sajtos, a sajtszeletekre a túrós krémet.
Az alufólia segítségével feltekertem, éjszakára hűtőszekrényben áthűlt. Másnap sajtkéssel  szeleteltem.
Tálalható grissinivel, bagettel, salátával.




                                                                   kések a konyhában


Nincsenek megjegyzések: