2016. 05. 22.

Mákos muffin-gyümölcsökkel




A muffint  Tortafüggő Marisznál láttam, kisebb átalakítás  után nálam így lett  ch csökkentett mákos muffin erdei gyümölcsökkel.

Hozzávalók:

7,5dkg    tönkölybúza liszt
7,5dkg    ch csökentett liszt-vagy 15 dkg finom liszt
12dkg     cukor
3db         tojás
10dkg     vaj
15dkg     mák-darálva
12g         sütőpor
1db         narancs héja-reszelve
1db         narancs leve
160g       joghurt
20dkg     erdei gyümölcs



Elkészítés:

-A tojásokat a cukorral habosra kevertem majd hozzáadtam a puha vajat, belekevertem a joghurtot, narancs héját és levét.
-Liszteket összekevertem a mákkal, sütőporral, beleforgattam a tojásos masszába.
-A kapszlival kibélelt muffin formába adagoltam a  tésztát egyenletesen elosztva  a 12 részbe, majd a tetejére rakosgattam a gyümölcsöket.
-180°C-ra előmelegített sütőben kb 25-30 perc alatt megsült.


Sütéshez, tálaláshoz partnerem a www.sutnifozni.hu konyhafelszerelési webshop







Nincsenek megjegyzések: