2016. 08. 11.

Áfonyás mákos csiga






Hozzávalók:


a tésztához
25dkg    ch csökkentett liszt DW-sütőliszt
                       (vagy  25dkg  finom liszt)
25dkg    krémtúró
2dkg      DW 1:4 negyedannyi cukorhelyettesítő
                       (vagy 8dkg cukor)
1mk       só
6g          sütőpor
0,5dl      étolaj
1dl         tej



a töltelékhez
25dkg     áfonya
8dkg       mák-darálva
1,5dkg   DW 1:4  cukorhelyettesítő
                       (vagy 6dkg  cukor)

**a ch csökkentett liszt több folyadékot vesz fel






Elkészítés:

-A töltelékhez az áfonyát összemelegítettem a cukorhelyettesítővel, majd amikor már puha volt összeturmixoltam, belekevertem a mákot. Kihűlt még a tészta elkészült.
-A tésztához  túróban elkevertem a cukorhelyettesítőt, belekerült a só, olaj, tej, és a lisztben elkevert sütőpor.
-Az összegyúrt tésztát munkalapon téglalapra nyújtottam, majd rákentem az áfonyás-mákos tölteléket.
-Hosszabbik oldalán  feltekertem,  szeletekre vágtam.
-Sütőpapírral leterített sütőlapon, 180°C-ra előmelegített sütőben, alsó- felső sütéssel kb 25 perc alatt megsült.


Sütéshez  főzéshez  eszközökben partnerem a www.sutnifozni.hu konyhafelszerelési webshop

Nincsenek megjegyzések: