2016. 08. 21.

Citromos keksz



Gluténmentes citromos keksz.


Hozzávalók:

25dkg       kukorica liszt
10dkg       Schar Mix Patisserie
6dkg         kókusz liszt
2db           citrom héja-reszelve
2db           citrom leve
10dkg       vaj
13dkg       cukor
1db           tojás
lekvár       ízlés szerint





Elkészítés:

-A liszteket összekevertem a cukorral, citrom héjjal majd elmorzsoltam benne a hideg vajat, tojással, citrom levével tésztává formáztam.
-Fél órát  hűtőszekrényben pihent, majd enyhén lisztezett deszkán kinyújtottam kiszúróval  kiszúrtam.
-180°C-ra előmelegített sütőlapon kb 10 perc alatt megsült.
 -Miután kihűlt, néhány darabot lekvárral összeragasztottam.

Linzer kiszúrók és indigó kék tálkák: a www.sutnifozni.hu konyhafelszerelési webshopból.









Nincsenek megjegyzések: