2016. 09. 26.

Dióhabos rácsos

                                kivehető aljjal szögletes pitesütő a www.sutnifozni.hu webshopból

Hozzávalók:



a tésztához
25dkg   ch csökkentett liszt-DW sütemény liszt
25dkg   tönköly rétes liszt
4dkg     DW1:4 negyedannyi cukorhelyettesítő
6g         sütőpor
4db       tojás sárga
25dkg   vaj
20dkg   tejföl

a töltelékhez
60dkg     szilva-magozva
25dkg     dió-darálva
3dkg       DW1:4 negyedannyi cukorhelyettesítő
2tk          fahéj
4db         tojás fehérje

1db tojás-lekenésre



Elkészítés:

-A  vajat elmorzsoltam a sütőporos  lisztben, hozzáadtam a cukrot, 
tojássárgával, tejföllel tésztává formáztam.
-Egy órát hűtőszekrényben pihentettem, majd a 2/3-ad részét egy 31x21 cm-es kivehető aljjal rendelkező piteformába  nyújtottam.
-Fahéjba forgatott szilvával befedtem a tésztát, majd dióhabot ( a darált diót összekevertem a felvert tojásfehérjével ) rákentem.
-Az 1/3 tésztával berácsoztam, tojással lekentem.
-180°C-ra előmelegített sütőben  45 perc alatt megsült.

Sütéshez főzéshez eszközökben partnerem a www.sutnifozni.hu Konyhafelszerelési webshop



Nincsenek megjegyzések: