2016. 09. 14.

Szilvás süti-ch csökkentetten

                     forgatható tortatartó dekoráláshoz kínáláshoz a www.sutnifozni.hu konyhafelszereléstől



Hozzávalók:



22dkg    ch csökkentett liszt-DW sütőliszt
   6dkg   mandula-szeletelt
11dkg    vaj
  4dkg    DW 1:4 negyedannyi  cukorhelyettesítő
  4db      tojás
 12g       sütőpor
19dkg    joghurt

40dkg   szilva-tisztítva
fahéj


Elkészítés:


-Cukrot, vajat, tojást habosra kevertem hozzáadtam a sütőporral, szeletelt mandulával elkevert lisztet, joghurttal lazítottam.
-Egy  28 cm-es sütőformát zsiradékkal kikentem, beleöntöttem a tésztát, majd rászórtam a fahéjjal megszórt szilvát. 
-Egy kevés mandula forgács még került a tetejére.
-180°C-ra előmelegített sütőben 40 perc alatt megsült.


Sütéshez főzéshez eszközökben partnerem a www.sutnifozni.hu konyhafelszerelési webshop


Nincsenek megjegyzések: