2016. 10. 13.

Berliner kocka


Hozzávalók:


a tésztához
25dkg       liszt
12dkg       vaj
5dkg         cukor
1db           tojás sárga



a töltelékhez
15dkg       dió-darálva
20dkg       cukor
6db           tojás
1tk            fahéj
1ek           kakaópor
   


Elkészítés:


-A tésztához a lisztben elmorzsoltam vajat, hozzáadtam a cukrot, tojássárgával tésztává formáztam, fél órát  hűtőszekrényben pihentettem, majd ketté vettem,  sütőpapírral bélelt 32x22 cm-es tepsibe nyújtottam.
-Ráöntöttem a tölteléket, befedtem a második nyújtott lappal.
-180°C-ra előmelegített sütőben kb 35 perc alatt megsült.

-A töltelékhez  a tojássárgákat habosra kevertem a cukorral, kakaóval, fahéjjal.
-Hozzáadtam a diót, majd  felvert  7 tojás fehérjéjét.
Sütéshez főzéshez eszközökben partnerem a www.sutnifozni.hu konyhafelszerelési webshop



                                                           sütéshez főzéshez tálaláshoz eszközök

Nincsenek megjegyzések: