2016. 11. 16.

Gesztenyés meggyes hótekercs





Hozzávalók:

a tésztához
50dkg     tönkölybúza liszt
15dkg     vaj
9dkg       cukor
csipet      só
24dkg     tejföl



a töltelékhez
40dkg    gesztenyemassza cukrozott
3dkg      vaj
15dkg    magozott meggy



Elkészítés:

-A lisztet elkevertem a sóval, cukorral,  vajjal elmorzsoltam, majd tejföl hozzáadásával tésztává  gyúrtam. 
-1 órát hűtőben pihentettem, majd 2 részre osztottam a tésztát.
-Enyhén lisztezett munkalapon  téglalapra nyújtottam, majd a vajjal összekevert  gesztenyemassza felét  a  kinyújtott tésztára kentem, megszórtam a meggy felével.
-Hosszabbik oldalánál fogva feltekertem,  majd kb 2 cm-es darabokra vágtam.
-Sütőpapírral leterített sütőlapon 180°C-ra előmelegített sütőben kb 30 perc alatt megsült.


Nincsenek megjegyzések: