2016. 12. 20.

Tricolor pudingos-kókuszos kocka





Hozzávalók:

3x5dl        tej
3x4dkg     búzadara
3x2,5dkg  DW 1:4 negyedannyi cukorhelyettesítő
                   (vagy 3x10dkg cukor)
40g          vaníliás puding por
40g          epres   puding por
40g          csokoládés puding por

kókuszreszelék forgatáshoz




Elkészítés:

-Kimértem 5dl tejet, amiből egy kevésben csomómenetesre kevertem a  vaníliás pudingot, darát, cukorhelyettesítőt.
-A  maradék tejet hozzáöntve tűzhelyen besűrítettem.
-Egy 28x32 cm-es tepsit sütőpapírral kibéleltem, beleöntöttem az elkészült vaníliás pudingot.
-Majd az epres  elkészítése következett, amit a vaníliásra öntöttem.
-Végül a csokoládés került a tetejére.
-Éjszaka hűtőszekrényben áthűlt.
-Kifordítottam egy munkalapra, lehúztam róla a sütőpapírt, kockára vágtam, kókuszreszelékben megforgattam.


Sütéshez főzéshez eszközökben partnerem a www.sutnifozni.hu konyhafelszerelés








Nincsenek megjegyzések: