2017. 07. 07.

Diós meggykrémes szelet





Hozzávalók:

a tésztához
10dkg  tönköly liszt világos
8dkg    dió-darálva
5db      tojás
2,5dkg DW negyedannyi cukorhelyettesítő
                  ( vagy 10dkg  cukor )
6g        sütőpor
1mk     fahéj
1db      citrom héja-reszelve



a krémhez
40dkg     meggy-magozva
2dl          meggy nektarin
2dkg       DW negyedannyi cukorhelyettesítő
                           (vagy  8 dkg  cukor )
4dkg     vaníliás puding por
20 dkg   vaj


tetejére 
2dkg    olvasztott étcsokoládé



Elkészítés:

-A  piskótához  a tojás fehérjével cukorpótlóval kemény habot vertem, belekevertem a tojások sárgáját, majd a sütőporos lisztet.
-25x25 cm-es kivehető aljjal rendelkező tepsibe simítottam és 170°C-ra előmelegített sütőben kb 12 perc alatt megsült.
-Miután kihűlt ketté vágtam és a meggyes krémmel megtöltöttem.A krémből a tetejére is került, majd olvasztott csokoládéval dekoráltam.

-A krémhez 1 dl meggynektarinnal, cukorpótlóval puhára főztem a meggyet, pürésítettem, besűrítettem a maradék nektarinban elkevert pudingporral.
-Miután kihűlt belekevertem a vajat.





Nincsenek megjegyzések: