2017. 08. 23.

Sárgabarackos kocka-ch csökkentetten




Hozzávalók:

a tésztához
12dkg     DW sütemény liszt
12dkg    tönköly liszt világos
4db        tojás
16dkg    vaj
18dkg    joghurt-natúr
12g        sütőpor
5,5dkg   dió-durvára vágva
5,5dkg   csoki csepp
1db        zöld citrom leve és héja
3dkg      DW 1:4 negyedannyi cukorhelyettesítő
                (vagy 12dkg  cukor )

sárgabarack
sárgabarack lekvár 
dió


a krémhez
35 dkg     joghurt-natur
2tk          zselatin
20dkg     sárgabarack



Elkészítés:

-A tojást, cukorpótlót, vajat, joghurtot habosra kevertem, majd hozzáadtam a sütőporos liszteket, végül a durvára vágott diót, csokicseppet.
-25x25cm-es kivehető aljjal rendelkező sütőformába simítottam, majd  16  db felezett sárgabarackkal kiraktam a masszát, kevés  sárgabarack lekvárt cseppentettem a barackmag helyére, amibe fél dió darabot nyomtam.
-180°C-ra előmelegített sütőben kb 40 perc alatt megsült.

Miután kihűlt a krémet rásimítottam, néhány óra hűtést igényelt.

-A krémhez a darabolt  sárgabarackot összeturmixoltam, belekevertem a joghurtba, kevés vízben elkevert zselatin öntöttem hozzá.

Sütéshez főzéshez eszközökben partnerem a www.sutnifozni.hu konyhafelszerelési webshop



Nincsenek megjegyzések: