2017. 10. 05.

Szilvás túrós kocka-ch csökkentetten


Szinte minden  gyümölcsnek van egy szórt rétes, vagy lusta asszony  süteménye  elnevezéssel egy variációja, ez most szilvával készült.




Hozzávalók:

25dkg     Dw  ch minusz liszt
3dkg       Dw 1:4 negyedannyi cukorhelyettesítő
6g           sütőpor
1tk          só
4db         tojás
2dl          tejszínhab
2dl          tej
8dkg       vaj
50dkg     túró
50dkg     szilva-magozva
2tk          fahéj




Elkészítés:

-Sütőpapírral bélelt 25x25 cm-es tepsibe  öntöttem a  sütőporral,  sóval elkevert liszt  felét.
-Rámorzsoltam a túró és megszórtam a fajhéjas szilvával, befedtem a lisztes keverékkel.
-Összekevertem a tojást, cukorhelyettesítőt, tejszínhabot, tejet, olvasztott vajat, és a tésztára öntöttem.
-Kicsit villával megigazítottam hogy a folyadék teljesen fedje a lisztet.
-180°C-ra előmelegített sütőben kb 45 perc alatt megsült.





Nincsenek megjegyzések: