2018. 02. 10.

Meggyes muffin-ch csökkentetten





Hozzávalók:

15dkg    DW  sütemény liszt
15dkg    tönköly liszt világos
5db        tojás
16dkg    vaj
1db        citrom leve és héja-reszelve
3dkg      DW1:4 negyedannyi cukorhelyettesítő
6g          sütőpor
2dkg      kakaópor
23dkg    natur joghurt
36 db     magozott meggybefőtt
5dkg     szeletelt mandula



Elkészítés:


-Tojást, vajat, cukorhelyettesítőt kikevertem majd a lisztekben elkevert sütőport,citromhéjat a joghurttal, citromlével felváltva a tojásos masszához adagoltam.
-Kettévettem majd egyik részben elkevertem a kakaóport.
-Muffin formába papír  kapszlit rakosgattam és felváltva beleadagoltam a kétféle masszát. Tetejére elosztottam a lecsöpögtetett meggyet, megszórtam mandulával.
-180°C-ra előmelegített sütőben kb 40 perc alatt megsült.


                                                                               www.sutnifozi.hu



Nincsenek megjegyzések: