2015. 04. 16.

Csirkés-gombás paprikás medvehagymás galuskával

Hozzávalók:

a paprikáshoz
2db      csirkemellfilé
1db       vöröshagyma
25dkg   gomba
3ek       olaj
3ek       paradicsom püré
1tk        fűszerpaprika
1,5dl     tejföl
1ek       liszt
só, bors ízlés szeint



a galuskához:
2db     tojás
35dkg liszt
só       ízlés szerint
1ek     olaj
medvehagyma  néhány szál





Elkészítés:

A  csirkemell mindkét oldalát   serpenyőben felforrósított olajon pirosra sütöttem majd sóztam borsoztam. Miután megsült, félretettem és a maradék olajon az apróra vágott hagymát megpirítottam, a tűzről lehúzva hozzáadtam a piros paprikát, sót borsot, paradicsom pürét. Kevés víz hozzáadása után  beleraktam a  felszeletelt gombát, átkevertem és a gomba megpuhulásáig  főztem.  Belekerült a már megsült csirke, majd  a  tejfölt csomómentesre kevertem  egy kevés vízzel,  liszttel és néhány evőkanál  paprikás lével. Kevergetve besűrítettem.

A galuskához  a felvert tojást, sót, lisztet, aprított medvehagymát annyi vízzel kevertem össze hogy lágy sűrű massza alakuljon ki.
 Galuska szaggatón forrásban lévő vízbe szaggattam, leszűrtem majd felhevített olajon megforgattam.
Tálaláskor még medvehagymát szórtam rá. 
















         tupperware galuska szaggató






                                                                           www.sutnifozni.hu


Nincsenek megjegyzések: