2015. 05. 23.

Márványos koszorú

Hozzávalók:

15dkg   finom liszt
10dkg   durum liszt
5dkg     tk tönköly liszt
23dkg   vaj
15dkg   cukor
1/2csg sütőpor
só         csipet
4db       tojás
6ek       tej
10dkg   mix-vörös áfonya, fekete cseresznye, csoki csepp
6dkg   étcsokoládé-reszelve
2ek       rum



Elkészítés:

Vajat a cukorral habosra kevertem, majd a tojásokat egyenként hozzáadtam.
A liszteket összekevertem a sóval, majd a tejjel váltakozva a tojásos krémhez adagoltam.
Az összekevert tésztát két felé vettem.
Az egyikbe belekevertem az aszalt keveréket,  a másikba csokoládét a rummal.  
Szilikonos kuglóf formába-nem kell zsiradékkal kikenni- öntöttem a fehér tészta felét, majd  rá az összes barna tésztát, és végül a maradék fehér tésztát a tetejére terítettem.
Villával kicsit összekevertem a rétegeket.
180°C-ra előmelegített  sütőben kb  40-45 perc alatt megsült.
kuglóf formám nagy volt,  ezekkel a hozzávalókkal inkább koszorú jellegű lett  a megsült tészta.












                                                                     eszközök sütéshez főzéshez







Nincsenek megjegyzések: