2016. 06. 07.

Magos pálcikák-ch csökkentett






Hozzávalók:

25dkg    tönkölybúza liszt
25dkg    ch csökkentett liszt
                    (vagy 50 dkg finom liszt)
12dkg    sertés zsír
12dkg    kacsa zsír
17dkg    sajt-edámi jellegű
1ek        só
1ek       köménymag-őrölt
1ek       bazsalikom
1ek       cayenne bors
1tk        szódabikarbóna
15dkg   tejföl

tetejére
3ek       magok-szezámmag, lenmag, zabpehely

** csak fehér liszt elkészítésekor kevesebb folyadék (itt tejföl) szükséges, mivel a ch csökkentett liszteknek magasabb a folyadék felvétele





Elkészítés:

-A liszteket összekevertem a fűszerekkel, elmorzsoltam benne a zsírokat, tejföl, sajt hozzáadásával tésztává formáztam.
-Enyhén lisztezett munkalapon kinyújtottam, rászórtam a magokat, nyújtófával belenyomtam.
-Tészatvágóval hosszanti,  majd kereszt irányban felszabtam.
-Sütőpapírral leterített sütőlapra rakosgattam az apró pálcákat, majd 180°C-ra előmelegített sütőben kb 15 perc alatt megsült.

Sütéshez, főzéshez, tálaláshoz partnerem a www.sutnifozni.hu konyhafelszerelési webshop




Nincsenek megjegyzések: